Προγράμματα

Power Bodies: Πρόγραμμα μυϊκής αντοχής και ενδυνάμωσης για όλο το σώμα, βαράκι, λάστιχα, ακόμα και το step, βοηθούν στην εναλλαγή της επιβράδυνσης.

 

 

 

Pilates: Πρόγραμμα γυμναστικής που επικεντρώνεται στους μύες της πλάτης και της κοιλάς, βοηθώντας την σωστή στάση της σπονδυλικής στήλης και κατά συνέπεια του σώματος.

 

 

 

Low Express: Αερόβια προπόνηση με βασικά βήματα και απλούς συνδυασμούς. Απευθύνεται σε όλα τα επίπεδα.

 

 

 

 

 

Fatburning: Πρόγραμμα έντονης προπόνησης. Το μεγαλύτερο μέρος είναι αερόβιο, το υπόλλοιπο είναι δυναμικό μέρος μαζί με stretching για τελείωμα. Προπονηθείτε δυνατά.

 

 

 

 

 

Hips/Abs: Δυναμικά μισάωρα για όλους. Στο πρώτο μέρος αφορσιώνεται σε γλουτούς, απαγωγούς και προσαγωγούς, ενώ στο δεύτερο μέρος  στους κοιλιακούς και τους ραχιαίους.

 

 

 

Tubes: Πρόγραμμα με λάστιχο για όλο το σώμα. Έντονη προπόνηση μέσα από δυνατές ασκήσεις για άμεσα αποτελέσματα. Μην το χάσετε.

 

 

 

Ιμάντες: Ασκήσεις με ιμάντες για βελτίωση νευρομυϊκης συναρμογής και δύναμης.

 

 

 

 

 

Steps: Βασικά βήματα aerobic πάνω και κάτω από την πλατφόρμα και 20 λεπτά για κοιλιακούς και ραχιαίους.

 

 

 

Yoga: Τρία επίπεδα έντασης για ανάπτυξη σωματικής και πνευματικής ευεξίας.

 

 

 

 

 

Zumba: Είναι γυμναστική, είναι χορός, είναι η νέα τρέλα σε λάτιν ρυθμούς που μετά τον κόσμο κατέκτησε και την Ελλάδα.

 

 

 

 

 

Kick Boxing: Υπερβείτε τα όρια σας. Δυναμική πρόκληση για μυαλό και το σώμα.

 

 

 

 

 

Fit/Flex: Ασκήσεις για όλο το σώμα και ανάπτυξη μυϊκής ευελιξίας.

 

 

 

Bodypump: Δυναμικές ασκήσεις με μπάρα για όλο το σώμα..

 

 

 

Body Building: Μυο-αυξητική άσκηση με χρήση ελευθέρων βαρών και μηχανημάτων.